Sunday, July 22, 2012

It's War: Teaser (FTV)

Disclaimer: This is a short story based on a music video. The characters and the plot are just an adaptation from the song's MV and/or are used as it is. Photos and some of the song's lyrics are also used in some parts of the story. (Bold-Italic type is used if the line is from the lyrics of the song) No copyright infringement intended!!!
  
Meanwhile, the whole script/dialog is from the author's pure imagination.

IT'S WAR
By: MBLAQ

CHARACTERS:
LeeJoon as Joon
EunSeungRi as The Girl
CheonDong as Thunder





Joon:
"Ikaw. Bakit ikaw pa? Bakit ang babaeng pinakamamahal ko pa? Pinag-katiwalaan kita! Tapos ano? Ito lang ang igaganti mo?!"


"Tandaan mo! Hindi kita mapapatawad!"


The Girl:
"Hindi ko alam kung babalik pa sya. Hindi ko na alam kung nasaan na sya. Sa mga panahong kailangan ko sya ikaw ang laging nasa tabi ko."


"Hanggang sa isang araw nagising na lang ako na mahal na pala kita."


Thunder:
"Hindi ko rin ginustong pag-taksilan ang kaibigang nag-tiwala sakin. Ayaw kong nakawin ang isang bagay na kaniya."


"Pero wala akong magawa. Hindi ko na kayang pigilan pa ang nararamdaman ko. Mahal ko na rin sya."






"I can’t forgive you – from now on -
It’s war, you coward"




2 comments:

Say something if you like this post!!! ^_^